Rejestratory Rozmów

t_logger_lite_mini2

Rejestratory rozmów są kojarzone przede wszystkim z rozwiązaniami wykorzystywanymi przez służby specjalne, jednak w firmie można znaleźć dla tego narzędzia wiele innych zastosowań. Wystarczy tylko odpowiedzieć sobie na pytanie: w jakim celu nagrywać połączenia telefoniczne?

Nagrywanie rozmów w wielu instytucjach zajmujących się telefoniczną obsługą klientów staje się niezbędnym elementem systemu telekomunikacyjnego. Względy bezpieczeństwa wymagają stosowania profesjonalnych systemów nagrywania rozmów m.in. w bankach, firmach ubezpieczeniowych, biurach obsługi klienta. Umożliwiają one jednoczesne nagrywanie wielu rozmów na wybranych stanowiskach, również z szyfrowaniem, łatwy do nich dostęp, odsłuchiwanie i zarządzanie.

W naszej ofercie znajduje się montaż i instalacja rejestratorów rozmów które udostępniają nagrania w postaci cyfrowej, wraz z informacjami dodatkowymi takimi jak data i godzina rozpoczęcia rozmowy, czas jej trwania oraz numery telefoniczne rozmówców.